Стейк-хаус Сема-це сучасний і динамічний приклад довголіття у вітчизняній індустрії гостинності.
1996 рік. Як все починалося
Народження "стейк-хауса Сема" відбулося в ті бурхливі роки, коли Ресторани відвідувалися в основному по великих святах. Водночас іноземці ставилися до місцевих установ зі страхом. Але саме іноземна публіка стала каталізатором для відкриття ресторанів нової хвилі із західним менеджментом і фейс-контролем. Так з'явилися італійський ресторан " Аполлон "і французький" Запоріжжя", гриль-ресторан" Арізона барбекю " і європейський бар Еріка Айгнера.
У 1996 році Майкл Дон і Бенджамін Голані відкрили свій перший ресторан в Україні-Американське бістро "Дядя Сем" на Жилянській, 37.
Яскравий інтер'єр з плакатами американських пам'яток. Перший чорношкірий шеф-кухар в Україні-Рой Гамільтон з Вашингтона. Англомовний персонал. Американська класика в меню і святкування американського Дня Подяки, Хеллоуїна і Дня Святого Валентина.
Все це було цікаво, захоплююче і захоплююче. Місце швидко завоювало популярність.
2002 рік. Перший стейк-хаус в Україні
У 2002 році " Uncle sam's American & Bistro "робить ідеологічну модернізацію і перейменовується в"sam's Steak House".
В умовах тотального дефіциту якісної продукції ресторан зберіг свою популярну м'ясну концепцію, але перейшов на вітчизняну яловичину. Якість українського м'яса було не найкращим у той час, і довести його до розуму запросив німецький фахівець Йорган Цмаглик, який відкрив для України унікальну технологію дозрівання яловичини в натуральній оболонці-яловичому жирі. Завдяки цьому стейки вийшли соковитими і м'якими, що в ті роки було рідкістю для м'ясних ресторанів.
2009. Перші кулінарні майстер-класи в Україні
У 2009 році, за кілька років до кулінарного буму, викликаного запуском ліцензійних телешоу "Пекельна кухня" і "Майстер-Шеф", і що послідувала за цим лавиною кулінарних курсів для непрофесіоналів, sam's Steak House вперше в Україні розпочинає нову серію кулінарних майстер-класів. Сьогодні, через 10 років, цей вид інтерактивного пізнавального дозвілля на Жилянській, 37 як і раніше популярний.
Новітня історія.
Ідея редизайну 2015 року полягала в тому, щоб зосередитися на найважливішій речі-їжі. Для цього була обрана спокійна монохромна колірна гамма благородних сірих тонів. Декорації: чорно-білі плакати музикантів-легенд рок-н-ролу і пейзажі сучасного Нью-Йорка. Гриль був замінений на більш технологічний і сучасний. У дворі була літня тераса.
У меню українська спеціальна яловичина-14 популярних стейків з української яловичини сухої і вологої витримки у власному міні-магазині.
Ноу-хау останніх років-це колекція односолодових віскі. Ресторан знайомить своїх гостей з сучасним форматом-віскі-вечерями і дегустаціями віскі.
Місія ресторану-ділитися знаннями з гостями триває в майстер-класах з приготування стейків і м'яса на природі. Тема підкріплюється їжею стейк-хауса Сема-продаж підготовлених сирих стейків, гамбургерів і реберець барбекю для самостійного приготування вдома і на пікніку.